Skolavslutning

I går var Micke och Johanna här, vi grillade och firade att vi nu är klara med vårterminen!
Så typiskt att det spöregnade just i går men vi flyttade in balkongmöblerna och hade det mysigt
inne istället. I dag är jag lite tung i huvet men ska endå bege mig ner till badet för att simma lite,
sen ska jag gå över till mammma och hjälpa henne att baka. Det har kommit ett paket från HM
oxå som hon hämtat ut till mig men jag kommer inte ihåg vad jag beställt. Måste varit något väldigt 
nödvändigt jag klickat hem.. 


Jag & Johanna på maskerad -08

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lönade sig verkligen att locka håret i typ 3 timmar inför den maskeradfesten.. Tack för igår, får göra en repris snart igen! :) PoK

2010-05-26 @ 18:21:53
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0