Leeedig

I dag är jag ledig och just nu sitter jag på balkongen, det regnar och åskar för fullt men vi
har tak över hela balkongen så man kan sitta ute endå. Det är mysigt, jag har en liten filt
men termometern visar 19 grader så det är helt ok att sitta här ute.
Mina blommor i balkonglådan stormtrivs i det här kvava vädret som har varit i några dagar
för dom växer så det knakar!
I förmiddags cyklade jag ner till stan för att möta upp Johanna för en fika och prata igen lite
eftersom vi inte setts på länge. Nu är det inte långt kvar till den stora dagen då jag ska få
äran att vara hennes tärna! Vi han självklart med en sväng på HM, jag hade lagt undan
2 badräkter, jag springer nu 2 ggr i veckan ska börja simma 2ggr i veckan oxå och då
vill jag simma i badräkt inte bikini.
Här kommer lite bilder.


Fika på Fräcka


Jag hade lite svårt att koncentrera mig.


Det här är inte "simmarbadräkten" men jag kunde inte motstå den här
roliga för endast 99:-





Det märks på håret att det är åskväder ute!

 
Håret blir lixom bångstyrigt på något sätt kan det iinte alltid vara så? Mitt är nytvättat
och det brukar alltid hara hänga helt platt då, men inte i dag =)
Någon annan som oxå märker att håret förändras när det är oväder?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, den baddräkten är ju perfekt att ha nu när du ska på så många beach-partyn i sommar!

Vad är det för fel på mitt hår på bilden? Helt tussigt. Med andra ord blir mitt hår INTE bra i åskväder...

2010-05-19 @ 16:06:35
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: sarase

haha jag va också på fräcka idag, men måste precis ha missat er :( o jag köpte två baddräkter på hm. Två svarta. Såg den där du köpte, jätte söt. Vilken köpte du mer? Vi tänkte komma förbi imorgon om det går bra? Vid sju kanske? PUSS

2010-05-19 @ 17:48:25
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sarase

ah okej då vet jag vilken. Den e också cool! åhh jag vill också ha den med stenar. Men jag köpte inte den, utan två andra ist..kommer använda dem som bodys ist för baddräkt i sommar. Men den med stenar e sjukt snygg!



Om man beställer via nätet får man ej skicka tillbaka. Kan ej tänka mig det eftersom man inte får lämna tillbaka dem man har köpt i affären om de inte är plomberade.. puss

2010-05-19 @ 19:23:20
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0