Mera värme, mera, mera!!




För jag längtar otroligt mycket efter att solen ska värma min hud,
att kunna gå barfota, dra på mig mina jeanshorts, en skön tshirt och brillorna!
Och att kunna åka och bada!
Jag tycker att det ser lite knasigt ut att ha solglasögon när det är vinter, men
nu är det vår (ta i trä, ta i trä..) och solen skiner fint.. Så glajjerna åkte på :)
Har dessutom målat naglarna i en fin rosa ton (som skulle vara ännu finare med lite solbränna)

Ja, jag har munsår, därav den snygga pricken på läppen!








Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

härliga bilder, knns så "våriga" :D

God natt & sov så sött!

2010-03-24 @ 23:55:52
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0