våffelmakeriet

I dag har jag varit på våffelmakeriet för första gången. Det var mysigt men min våffla
var inge god, det var någon konstig avokadoröra på som inte alls var god. Jag som annars älskar avokado.
Tog en promenad och mötte Ellen och sen mötte vi upp Matilda som vart på sin första lektion.
Vi kom 20 min innan Våffelm. öppnade så vi fick ta en liten extra sväng för att fördriva tiden,
stackars Matilda och Ellen frös så mycket. Jag hade dock termosar, riktiga vinterkängor
och skid-vantarna så mig gick det ingen nöd på..
När vi var mätta och belåtna (och tjejerna hade fått tillbaka värmen) Gick vi en sväng på stan
och letade termobyxor :) Roligaste i dag var att få träffa lilla Siri, hon hade det varmt och skönt i vagnen.
Hon fick låna Ellens vantar, så sött :)





Våfflan med den läskiga röran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0