100110

Lite roligt datum i dag. I går var mamma o pappa här på middag sen spelade i pictionary och charader,
jätteroligt spec när pappa skylle förklara kortväxt. Vi gissade på allt från dvärg till korta blommor då han
satt på knä och pekade på våra blommor... tillslut gav han upp. Haha.
Sen åkte jag till Tina där hon, Johanna och Lisa var. Har massvis med bilder så här kommer ett gäng;

Johanna tror att vi är cheearleaders när hon blir onykter så då ska vi göra "pyramiden"


Slutar alltid med att alla ramlar ihop i en hög.

Sen tränade vi på våra bästa dans moves

Försöker få till en bild där alla skakar på huvet

Här ska alla blåsa, ingen är riktigt med..
Jag och Johanna har fattat..


Gnagare??

Jag hittade 2 kortlekar som jag började kasta runt med. kämpade med att få en bild där
jag hoppar och kastar korten.


Den här bilden är jag helnöjd med kolla alla kort i taket!

Jag försöker smyga undan alla kort i min skjorta så ingen anna ska få en sån bra bild..

Johanna lyckades oxå

Lisa städar och sorterar upp dom 2 kortlekarna



Sen ville Johanna bära mig som en bäbis men då sa jag ifrån. (Johanna du orkar inte mig)

I kön till harrys, en kille bakom oss tog kort och han kommenterade Tinas tänder bara för att hon skulle titta upp och skratta. Bara jag  som tyckte det var roligt. Lyckad bild.

Disskution i baren.



BRUDEN OCH HENNES TÄRNA




Kommentarer
Postat av: Matilda

vilket röjj :)! Lycka till imorn P&K

2010-01-10 @ 21:58:24
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fan vilken kul kväll vi hade! Imorn ska jag ladda upp mina bilder :) Puss

2010-01-11 @ 00:02:25
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0