mobil lös


Jag glömde laddaren och massa andra saker hemma hos Matilda i lördags. Så i dag kunnde jag inte
ställa klockan utan fick gå upp när J skulle åka till jobbet, så jag har suttit här i sofffan och försökt hålla
ögonen öppna.. I går var det ju alla hjärtans dag men hela dagen blev inställd och det blev soffliggande
ist, det blev lite för mycket för mig i lördags. Och nu säger jag det igen, nu räcker det!

Nä nu ska jag göra mig i ordning för att ta en promenad ner till stan och jobba.
Första dagen på nya jobbet, spännande =)

Kommentarer
Postat av: saras

vaaa??va då för nytt jobb?va har jag missat :) PUSS

2010-02-15 @ 15:55:22
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0