jag och mina hästar!


Johanna hade laggt upp bilder från hennes tjejfest och jag hittade bland annat dom här!
Vilket bestyr alltså, det duger inte med att spela kort för mig. 



Clara försöker övertala Johanna att
leka häst..                                                 - Ner på alla 4 dåå!                                               


                
                                                                                                                                                            
                                                                 - Clara, jag får ont i ryggen..
hoppla, hoppla                                          - Nu ska du vara en snäll häst!!!!                                          
             


Johanna försöker smita!                                                               
             


                                                             
Titta där bakom kommer min                     Jag tycker inte att min första häst
andra häst!                                               ska hänga med huvet sådär!
            


Titta mina pållar!                                       Rida, rida, ranka..      
            



Nej jag ångrade mig!                                 Nu var det färdig ridet för den här gången..
Huvena ska vara neråt!                             Hästarna ska vila så dom orkar med nästa fest..
               


     


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaa vad rolig du är =) Ja VAB=Vård av barn. Men tänk på att mina barn är lite halvt dampiga, så allt vi gör är i mikroformat! Hm, förutom tisdag kan jag nog bara fredag.. Känns lite långt bort men, skulle det funka för dig? Jobbar du till fyra fredagar med? Puss på dej!

2009-09-02 @ 20:21:11
URL: http://emmaochlivet.webblogg.se/
Postat av: johanna

Ditt knä i min rygg på sista bilden ser helt otroligt skönt ut!

2009-09-02 @ 22:40:58
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: johanna

Nej, jag menar bilden "rida, rida ranka" haha

2009-09-02 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0