Nu äre rock´n roll som gäller

 

Nu är det fredag igen och det betyder IDOL-kväll!!
Så nu inväntas middag i soffan framför tvn, sen ska vi poppa popcorn i kastrull..
Nyss var jag och Mamma på Ica Hageby och jag fick värsta utbrottet
och blev så jävla förbannad för att det är så äckligt i det där lilla huset där man pantar.
Tvättservetterna var slut oxå och handtorkblåsaren fungerade fan inte heller,
lite vatten var det enda man kunde få!
Så där stod jag asförbannad med
äkliga blöta händer, jag typ kokade så arg var jag.
Vågar nog inte skriva ner här vad jag tänkte ens..

Tur att jag har lugnat ner mig nu,
och nu ska jag bara relaxa framför alla fredags mys program!



Kommentarer
Postat av: sarase

hej sötnos. ikväll vart det också rock'n roll för oss :) fast med en hyllnings konsert med Queens låtar. Helt sjukt bra va det :) Imorgon ska jag umgås med Py..o ev dricka lite :) Va ska ni göra?Puss

2009-10-23 @ 22:59:45
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0