Nu är hon här..


Äntligen är min fina vän hemma i Sverige och hälsar på!
Vi har varit kompisar i ca 7 år varav säkert hälften av tiden har hon bott på Island och
vi har träffats ungefär 2 ggr om året. Och det är så skönt att ha en så bra vän som du Malin,
när det inte spelar någon roll att man har varit ifrån varandra en längre tid. När vi ses är allt som vanligt,
förutom lite uppdateringar och skvaller såklart :)
Jag saknar dig ofta ska du veta ;) Vi har alltid så kul tillsammans, snart får ni flytta hit tycker jag!
Det är så himla kul att våra pojkvänner klickar oxå.



Kommentarer
Postat av: sarase

Hälsa Malin från mig! Hoppas allt e bra med dig clarabara.Puss

2009-10-03 @ 18:39:12
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0