lördag

Hej hej, i dag har jag oxå avstyrt kvällens bravader. Sitter nu hemma hos mamma & pappa och kollar på Blocket efter matbord. Vi var på IKEA i dag och handlade lite grejer och så hittade vi ett matbord som vi nästan köpte.
Kom på när vi stod i kön till kassan att vi ska leta på blocket istället... hmm! Jag som vill ha nuuuuuu.. :)
Men den som väntar på nått gott... Nu ska jag söka på Blocket varje dag, både i Östergötland och i Jönköping!
Nej nu ska jag snart sätta mig till bords för att äta middag, jag bara älskar att äta här!
Jag, Mamma & Älskade Tintin för några år sedan.
Åh, vad jag saknar min lilla älskling det är så tomt utan henne!


Kommentarer
Postat av: Josefine

japp jag spelar biljard oxå. fråga min man vem som brukar vinna där;)

2009-10-17 @ 20:14:43
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0