fredag

Äntligen fredag igen.. Veckan är som en transport sträcka mot helgen.
Vart har jag hört det? Nån reklam tror jag..

Den här fredagen har jag oxå skjutsat iväg Jimpa på partaj, jag orkar absolut inte!
Vi han med en väldans massa efter jobbet i dag, Matbordet som jag har målat är äntligen på plats och
akvariet är undanställt. Det blev en mysig liten hörna precis som jag tänkt mig :)
Förstår inte vart krafterna kom ifrån efter jobbet för efter lunch höll jag på att avlida, verkligen!
Känndes som att huvudet skulle gå i tusen bitar, musik på hög nivå, skrik och smäll med pallar.
Jag var helt febrig och var färdig att krypa ner i en kartong tejpa igen den och skickas iväg.

Nu ska jag snart krypa ner i nybäddad säng och läsa slutet på min bok!
Och morgon ska vi gå på Micke J "This is It"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0