En ledig dag


I dag har jag varit ledig från jobbet för att ha tid att träffa Malin nu när hon är hemma.
Hon kom med sin bil som hon fått av sin pappa för att hämta upp mig på förmiddagen.
Vi åkte till Maxi fast nu måste man väl vänja sig att säga INGELSTA!!?

Där tog vi en fika och snackade lite sen gick vi i lite affärer.. Jag var duktig och köpte
endast 1 sak och det var årets första julklapp!
Fast att vi provade massa kläder så höll jag mig, jag har blivit riktigt bra på det!


MALINS SNYGGA BIL, jag hade en likadan fast en röd och jag älskade den!



INNE PÅ CUBUS, vi provade exakt samma kläder haha! Bara mina gråa strumpor som sticker ut.




MALIN KÖR MIG TILL MATILDA. Malin är arg på nån i trafiken haha, jag skrattade hela vägen för det var så roligt när Malin körde. Hon har tagit sitt körkort på Island där det inte fanns några trafikljus. Jag skrattade så jag tjöt. Malin alltså :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, jag skrattade för fullt när jag läste om Malins körkort. Inga trafikljus på Island?? Måste vara stor skillnad för henne här då. Bilden är riktigt rolig! :)

2009-10-07 @ 21:48:09
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0