skärblacka

 

                                 


I går var vi ett gäng som överaskade Malin! Malins mamma hade fixat så att släkten och närmsta kompisarna samlats i folkets hus i Blacka, och när Malin kom blev hon så chockad för vi
alla hade ljugit så jävla bra om vad vi skulle göra på lördagskvällen.
Jag hade sagt att jag skulle på inflyttningsfest hos Matilda & Erik och tjatat på
henne att hon skulle följa med.
Sen ringde hon mig vid tio över 4 (vi skulle vara där kl 5) och frågade vad jag gjorde.. Då sa jag att jag låg i soffan och mådde skit dåligt och inte orkade röra mig.. Hon hoppades ju på att nån kompis skulle komma för hon hade förstått att släkten skulle komma och fria henne.
Det var en jätte trevlig kväll med god tacos roliga lekar och godaste tårtan jag ätit på länge! Hallon, hallonsorbé, "maräng-fingrar", vaniljglass, grädde.. var det hallon glass oxå? Aaee, gud vad god den var.. synd att jag åt så mycket tacos så jag bara orkade en tårtbit.



Innan vi åkte hem han vi med att dansa lite oxå, haha. Tur att det inte finns några bilder på det för det var
en gräslig dans. Vi hade tyvärr inte med oss kameran, tog några bilder med mobilen men dom blev bara mörka.

                                    

                                    Jag körde på helsvart i går, funkar alltid. Skit dålig bild med mobilen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hann ni med tåget :) ?

2009-10-11 @ 12:27:12
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0