välbehövligt lugn


I kväll valde jag att stanna hemma och inte följa med på fest, kännde att jag faktiskt inte orkar.
Så nu sitter jag här hemma och bara njuter av att få vara hemma.  
Efter jobbet åkte vi till Sörping för att fira Alexandra som fyller 19 år. Vi kom på att nästa år kan vi ha dubbelkalas hon fyller 20 och jag 25.. Men 45års kalas låter inte så spännande så vi behöver ha med någon som fyller 5 år!

                                                       Jag hade gjort ett jättefint paket

                                                  Jag och lilla Jimpis på väg till Sörping



Åh vad skönt det är att vara ensam, behöver lite lugn och ro. Den här arbetsveckan har inte varit rolig och den här fredagen alltså, den sista dagen på veckan!! Har varit en dag i tystnad.. helkonstig fredag! Alla brukar vara på toppen humör, men inte i dag. Usch nej, jag har varit på dåligt humör på jobbet, jag känner igen känslan som jag hade sist när jag jobbade där..Den börjar krypa på mig igen. Kan försöka beskriva den med trötthet, oduglighet, meningslöst och irriterande. Ooohh#¤ugkjhsad%as!kdj.... försöker skaka av mig det men det är en envis känsla! Den får mig att bara vilja vara ifred.

          Här försöker jag förmedla känslan jag haft på jobbet och jag tycker jag lyckats riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Nu borde mitt klipp fungera. Har ändrat inställningarna.

Trist att du vantrivs sådant på jobbet :(

2009-10-17 @ 13:49:42
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Josefine

hoppas du känner dig bättre nu! jobbigt med tuffa arbetsveckor!

kramar

2009-10-17 @ 15:43:50
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack en än gång för presenten , använt dom ofta! Ja 45 års kalas hahah :) längtar tills din födellsedags fest :) hur e det annars då? jag söker jobb som en tok vill hitta det rätta, oså är jag as förbannad på dom bröllops/fest nissarna man måste tydligen göra allt här i livet gahh :) kände att jag nästan lovat dig oså att det skulle bli av :( aja förlåt Hoppas allt är bra puss o kram

2009-11-02 @ 13:34:33
URL: http://dibellezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0