nu äre fredags mys


Änligen fredag igen, idol i kväll och i morgon är det kalas och fest! Några kom endå den 19:e när
jag fyllde på riktigt, men nu känns det lite roligare när lönen har kommit och man kan bjuda på
på något ordenkligt! I eftermiddag ska vi åka och handla sen ska J och jag förbereda smörgåstårtor i kväll!

Jag har börjat få svårt att sova på kvällarna, i går låg jag sömnlös i flera tim!
Och nu har jag ont i huvet och mår dåligt, känns som att jag skulle behöva sova hela dagen..
Oh, jag blir så arg när det blir så!
Ska ta en promenad snart och få lite frisk luft i mina lungor, och dricka massa vatten i dag!
Det kan jag tänka på när jag går och lägger mig, "Hur mycket vatten har jag druckit i dag?"
och så kommer jag fram till att jag glömt bort att dricka! Då vill jag gå upp och kompensera det
genom att hälla i mig 2 liter på en gång. Men det gör jag inte för då kanske jag blir kissnödig
och vaknar av det.Skärpning nu! Jag börjar med ett glas på en gång!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0