fredag




Hela förmiddagen har jag slöat men så kom posten med ett glädjande brev från CSN!
Efter det fick jag massor av energi, har precis ätit lunch.
Passar på att äta blodpudding, jag verkarvara den ända som tycker om det.
Jag skulle nog inte ens få laga det samidigt som Jimpa lagar något annat.
Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma tills J kommer hem sen ska jag skjutsa honom till
pokerkväll hos Johan.. Jag ska hem till Mamma & Papa äta middag och titta på Idol. 
Hoppas ni har en bra dag och glöm inte bort att njuta av att det är fredag!

Kommentarer
Postat av: Cristian

Jag lovar det är inte bara du som tycker om blodpudding!Det är riktigt nice...med mycket lingonsylt :O)

2009-11-06 @ 16:01:31
Postat av: Anonym

Jag gillar också blodpudding! Fast nu är det många herrans år sen jag åt det sist.

2009-11-06 @ 16:29:05
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0