fredag


Håller nu på att fixa i ordning lite här hemma, har börjat tycka att det faktiskt är lite kul att städa.
Kanske för att jag har tid över till det nu. Lite som terapi och sedan när jag är klar kan jag tända några ljus
och göra en kopp te, läsa en bok och njuta av att det är fint och mysigt här hemma.

I eftermiddag ska jag och Johanna ner på stan och göra några ärenden och sedan möta upp Lisa.
Johanna ska gifta sig i augusti 2010 och Lisa och jag ska vara brudtärnor så
i dag ska vi till "brud-butiken"!? För att titta på klänningar så ska hon i butiken ta mått på mig och Lisa.
Kanske kan vi få Johanna att prova någon brudklänning oxå!!?? Så som dom gör i filmer.

Först ska jag äta resterna från Spicyhot i går. Vad mycket mat man får där alltså!
J och jag delade på en rätt och det räcker till en lunch till mig i dag oxå!
Tur att jag äter mer grönsaker än honom så vi inte behöver slåss om köttet :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är sötaste <3 Jag tror jag kommer blogga igen, men flytta tillbaka till kaoset.. bara för att vara lite omständig =) Ses nästa vecka, längtar! Kram!

2009-11-13 @ 20:30:51
URL: http://emmaochlivet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0