är uttråkad

Har inte ork till något,ligger fortfarande i soffan.. Nu gör jag en liten lista sen är soffan förbjuden att
vara i fram till kl 17!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Jag känner mig förkyld faktiskt

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej igen.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Hej vännen!

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Okej om jag går om en kvart blir det lagom?

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Kanske om 40min..

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Jimpa kanske kan få en kebab på ströget sen han är så hungrig vet du...;)

7 Vad vill du höra mest av allt?
Kräftan är mitt stjärntecken så jag måste ju leva upp till det.

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Håll käften!

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Hej!


Naae vad tråkigt! Usch, funderade på att radera hela inlägget men skit samma..
Återkommer lite senare lite gladare och piggare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nr 7 och 8 är citat från mina sms :)

2009-11-27 @ 23:12:45
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0