Vädret är inte som jag vill

Vädret är inget vidare så vi bestämde oss för att stanna hemma i dag.
Nu vill jag hitta på något kul, men det är ju alltid så att man inte vet vad man ska göra när man gärna vill göra nått.
Ja vi har ju en grej som ska göras, köpa en slags nyckel som luftar element.För i sovrummet kommer det massa ljud från elementet och det är sjukt irriterande. Jag måste ha tyst när jag ska sova.
Kollar lite på so you think you can dance, vad duktiga dom är alltså! Jag blir ju sugen på att dansa. Men alltså herregud vad är det med hon tjejen i juryn!? Värstaste gaphalsen jag har hört, jag trycker på mute när hon ska prata.
Nu ska vi åka och kolla på Jimpas kontor.









Kommentarer
Postat av: sarase

Men hej sötnos! Har du skaffat blogg! Kul juuu :)

Fick du mitt sms?Vad ska ni göra ikväll?Puss&kram

2009-07-11 @ 16:11:50
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0