Varken Liseberg eller Tyskland

Nu är mina tjejer nästan framme i Göteborg, dom ska gå på Liseberg hela dagen
och sen gå ut och festa. Jag kunde inte följa med för jag jobbar och fick inte ledigt.
Jag ska hitta på något skitroligt hemma istället

I natt åkte J till Tyskland så jag känner mig lite ensam. Han kommer ifs hem
i kväll men det känns lixom att han är långt borta. Konstig känsla..
Så nu fyller vi på förrådet ytterligare, som om det inte var nog efter Turkietresan.
Aja.. Det blir lite öl och vin och så har jag önskat en överaskning
eftersom jag jobbar och ...aa just det, inte kunde följa med!


Jag tjatade jättemycket på J innan han åkte att han måste köra försiktigt
och stanna och sova om han blir trött! Mamma Clara, haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0