Slut i kroppen? JA!


Oh, ja men gud vad skönt det är! Christian som har passet pushade oss alla att orka det där
lilla extra. Nu sitter jag här i soffan nyduschad, rosig om kinderna och nöjd.
Jimpa knegar i köket för det är hans tur att laga middag. Jag tittar på Halvåtta hos mig 
Helge Skoog som är speaker är så rolig. Det är ett mysigt program tycker jag. 

På tal om mat så har jag ny upptäkt att vår nya fruktskål i glas som är skitsnygg är skitdålig
för frukten möglar.. Ooh, nu måste jag köpa en ny skål med HÅL i så att frukten luftas..!







 

Kommentarer
Postat av: sarase

Jaaa, jag är tydligen en stekar-Sara och en Knasboll! ;)

2009-07-30 @ 10:57:13
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0