SHOPPINGEN I GÅR

I går sprang vi omkring på stan tills fötterna värkte. Det var länge sen
jag unnade mig en riktig shoppingdag Vi fyndade massor på rea,
många gånger stod vi och pillade på likadana tröjor.. Visar bilder senare!

Just det, det typiska hände inne på Cubus!
Jag blev heelt exalterad överatt jag hittade en tröja i den stl jag letade efter.
Helt inne i min egna värld sliter jag upp galgen mot
 den som står brevid, visar stolt upp tröjan och säger;
"Men du kolla här då!! Den här letade jag efter, perfekt!  Min storlek, snygg va!??"
och så kollar jag upp och där står en tjej, INTE Sara och ser
ut som ett frågetecken. Haha, oh gud vad ställd jag blev.

Efter stan åkte vi hem till Sara och beställde pizza och kollade på 
Baksmällan. Och den var så rolig som alla hade sagt att den skulle vara!
Har en känsla att jag kommer få se den snart igen med J men det
gör inget =)

Men som sagt visar lite bilder senare på fynden vi hittade..




 

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja baksmällan är klockren! jag gjorde en liknande inne på bolaget förra veckan med sadjad. killen bakom skrattade länge efter det...;)

2009-07-25 @ 12:46:10
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0