VAD ÄR DET MED OGRÄS?


Varför anses ogräs som fult?
Hela dagen i dag har jag rensat ogräs på jobbet,
så jag har haft all tid i världen att sitta och fundera på detta..
Allt ogräs är ju faktiskt inte fult.  Men endå ska det ränsas bort!
Nu har ju jag rensat där det inte passar att det växer, som i asfalten.
Men vem har bestämt att det är fult igentligen?
Det är gratis, lättskött och spännande för man vet aldrig
 vad som kommer eller hur det kommer att se ut..
När vi flyttade in i våras var det bara några döda rötter i blommlådan
på balkongen och jag har inte planterat något eftersom vi har renoverat den.
Men nu lagom tills golvet är klart och möblerna är på plats har det kommit upp lite gröna skott.
Och ja, jag ska behålla mitt ogräs =)


 
Här är en bild på det fina golvet som min fina pojkvänn har gjort!




Kommentarer
Postat av: Josefine

klockren balkong och klockren blogg! rolig läsning och mycket!

2009-07-21 @ 18:49:48
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker din balkong är jättefin! Och ditt ogräs också =) Vill hälsa på dig snart! Kram!

2009-07-21 @ 22:12:55
URL: http://emmaskaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad fint det blev på ballkongen! Vet du en bra sak :) vi jobbar tillsammans imorn och för att jag ine kom ner till din lunch men jag var så ledsen jag kan berätta imorn älskar dig puss

2009-07-21 @ 22:57:35
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0