Har du aldrig varit på IKEA??


I dag har vi varit på Ikea och vi fick med oss massor av småsaker hem! Visar lite bilder sen.

Och ja det är sant, jag känner en person som aldrig har varit på Ikea!!!
Han är 50 år, för länge sen bestämde han sig för att aldrig besöka Ikea. Bara för att. 
Han har endast kollat i en Ikeakatalog när han och hans fru skulle köpa kök, men det var allt. Sedan fick hon åka själv och köpa det. Haha!
Sen hoppas han att Kamprad ska uppmärksamma honom
när han blir gammal och skicka en speciell inbjudan.. 
Jag skrattade så jag tjöt när han berättade om den gången han nästan blev inlurad genom en korridor till Ikea men såg skylten. Tänk vad allt skulle vara förstört om han hade gått in! 
Han är stenhård;
"Jag har aldrig varit på Ikea och jag tänker aldrig sätta min fot där!!" 
Tänk vad han går miste om eller hur!?

Nej nu ska jag plocka lite med mina nya saker så får ni se bilder sen!






Kommentarer
Postat av: Josefine

jag skulle dö om jag aldrig mer fick åka till ikea ;) var där idag och handlade på oss en hel del saker!

2009-07-19 @ 18:08:38
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: sarase

hhahahaha äre sant?! haha hur kan man tänka så konstigt ibland :D Min förkyldning har inte gett sig än. Är helt genomförkyld, nyser, snorar, slemmar,hostar, är hes ja allt du kan tänka dig som genomförkyld!Men jag är skapligt pigg iaf..det börjar kanske ge sig snart... Hur jobbar du i veckan? Vi skulle lätt kunna hitta på något :) Filmkväll eller ngt annat? Puss

2009-07-19 @ 19:54:38
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0