Greys Anatomy


Jag följde vartenda avsnitt av Greys Anatomy tills jag började jobba oregelbundet
och missade vissa avsnitt sen slutade jag se helt för att jag inte ville missa för mycket imellan.
Så nu har jag tänkt att köpa boxen och börja om och se från början igen.
Det är ju så bra! När jag ser på det så känns det som om är mina vänner!

Samma sak var det när vi såg på alla OC avsnitt, typ 2 varje dag. Då grät jag när det var slut
för att, ja det var verkligen slut och mina "vänner försvann" haha.!




Oohh, vill ha! www.cdon.com 899:-     



Titta inte på det här klippet om du inte vill gråta!









Kommentarer
Postat av: sarase



Jag saknar Desperate Housewifes juu. Och Sex and the City! Greys är bra men jag fastna aldrig för det. Men skulle lätt kunna tänka mig komma förbi o titta lite om du köpte den där boxen... ;P

Jag menar ju det. Men snacka om tyyyypiskt att det va just samma kjol! haha. Ses imorrn då :) Jag ska vara vaken ett tag till =) Puss

2009-07-23 @ 23:05:28
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0