stockholm


I dag har Mamma och jag strosat runt på Stockholms gator och besökt roliga affärer.
Tyvärr så hade inte brorsan tid att ses men Mamma och jag hade inte svårt att spendera timmarna
tills det var dags att åka hem.

Bla gick vi till ORDNING & REDA en av mina favobutiker


Och BEYOND RETRO (myrorna släng er i väggen!)


Nästa besök i Stockholm ska jag gå till Beyond igen för där inne skulle jag kunnat spendera hela dagen!
Plus lite andra affärer som vi inte han med.. En ny favvo är Stockhome tyvärr kände jag att min budget
inte räckte till.. Men nästa gång har vi 2 plånböcker ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Cool klänning/tunika/skjorta! Man ser inte riktigt.. Är det värsta 80-tals puffärmarna på den eller? :) Puss

2009-12-03 @ 20:25:16
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: ellen

tack :) ja vi har et väligt skönt om dagarna, de rinner bara iväg utan att vi ens gör nått känns det som. Hoppas allt är bra med dig och att vi somsagt ses snart! kramar

2009-12-04 @ 09:18:01
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0