pepsodent / colgate


Hela mitt liv har jag borstat tänderna med Colgate, jag är lixom uppvuxen på det.
Tills för ca 3 år sen när J och jag flyttade ihop. Han borstar bara med Pepsodent! Och jag har vikt mig
varje gång i affären.. I ÖVER 3 ÅR! Senast vi var i affären tänkte jag att nu ska jag fan ha Colgate!

Så vi tog varsin, varför har vi inte gjort det förut?? Vi har tillomed köpt pepsodent i 2-p!
Jag är så himla nöjd nu när jag ska borsta tänderna, aldrig mer Pepsodent!
Hur god ser Jimpas ut då? Blääh..

VILKEN TANDKRÄM FÖREDRAR DU?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska vara Clinomyns tandkräm! Men om vi är fattiga, som vi var sist när vi handlade, köpte vi ICA´s white. Blä! Puss

2009-12-09 @ 12:33:09
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: sarase

Hej claris.. jo då det rullar på i rätt snabb takt. Kan inte fatta att det e jul sanrt o att jag gått 1 hel termin på min drömutbildning!! :) Åh spännande.. men får du reda på det innan jul? Jaha.. så du e ledig/stämplar nu?



Hälsa J att det e självklart att man ska borsta med Colgate! Allt annat smakar grus i mun! Puss

2009-12-09 @ 18:11:47
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har nog inte haft någon favorit tandkräm, dum som jag är så brukar jag köpa en rosa tub för att den är finast :) tror det är colgate, nu använder jag sensodym mot illningar.. Puss påre

2009-12-10 @ 16:44:35
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0