långpromenad


Är nyss hemkommen från en skön långpromenad på ca 6 km (kollade avstånd på eniro när jag kom hem)
-2 grader och klar himmel, fullt med frost på marken. Härligt att andas in den kalla luften.. Lämnade
mobilen hemma så himla skönt!  Dock tog jag på mig lite för lite kläder,
tog Jimpas underställ tröja men skippade byxorna som hör till. Dom borde jag haft under mina byxor!
På vägen hem stannade jag till och tog en sol (usch fy mig!) men det var skönt och det skadar väl inte så mycket om man gör det nån gång ibland?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skulle ha följt med på Corebollen, du hade gillat det!:) (det kostar ju ändå ingenting)

2009-12-03 @ 18:10:06
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0