fredag 4 dec


Jaha hej :) ännu en vecka har gått och nu är det bara en vecka kvar tills vi ska till GLOBEN! Yes!
I kväll ska J på julbord med jobbet och några ska komma hit innan så i eftermiddag ska jag
plocka undan lite här hemma sen ska jag träna! Var och provade på Zumba på Vilbergens träningscenter i
tisdags med Lisa, jag hade stora förväntningar på det passet MEN det var inte alls kul!
Men det som hände var att jag fick tillbaka "tränings-gnistan"!! Så i dag ska jag gå på Idas
Bodypump på Badet, det är så viktigt att det är en bra instruktör och jag är hundra på att Ida har ett bra
pass så det ska bli kul! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Zebra-tights! Love it! :)

2009-12-04 @ 14:43:50
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas det känndes bra efter passet och att jag inte skrämde bort dig :)

2009-12-04 @ 21:19:41
URL: http://frokenkb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0