Fredag 11 dec - idolfinalen


I dag åker vi mot Globen för att se Erik och Calle! Det spelar ingen roll vem av som vinner jag är bara så
glad att jag ska få se det hela live..!! Och jag tror jag kommer bli helt rörd av vinnarlåten, hörde lite av den
förra fredagen. Åh, vilken stämmning det kommer att vara.
Nu ska jag sticka iväg och klippa mig så jag är fin när jag ska få njuta av min födelsedagspresent.
Jimpa jobbar bara halvdag i dag oxå, längtar så tills jag får åka och hämta honom så vi kan komma iväg.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får en jätte rolig kväll i Globen!! Ska kika efter er i publiken. Ha någon rolig hatt på dig, så jag lättare ser er på Tv. Puss

2009-12-11 @ 11:10:40
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0