Brittany murphy

Radionyheterna nämde Brittanys död när jag skjutsade Jimpa till jobbet.... Jag blev lite tom
innombords, hon var en av mina favoriter, en otroligt bra skådespelerska! 
Direkt när jag kom hem gick jag ut på google och skrev in hennes namn för att se vad
för hemskt som hänt..
Hon fick hjärtstillestånd i duschen på söndagsmorgonen och kunde inte återupplivas.
Murphy fördes till sjukhuset Cedars-Sinai Medical Center där hon dödförklarades 10:04.
Det skrivs om att det fanns mängder av medeciner i huset och att hon åt recepbelagd medicin för influensaliknande symptom. Kan det ha varit en överdos?
10 november fyllde hon 32 år, det är ju ingen ålder då man normalt brukar drabbas av ett hjärtstillestånd. Hennes man drabbades tidigare i år av ett andningsuppehåll, men han lyckades återupplivas.
Desutom vill inte hennes man att hon ska obduceras, det hela verkar lite skumt tycker jag.





Nu är jag riktigt ledsen, inga fler Murphy-filmer!
Jag ska ha en Murphy-kväll och se bla Clueless, Don´t say a word, 8 Mile, smekmånaden.. mfl.

"I neeever theeeell...."     (Brittany i Dont say a word)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag reagerade precis som du när jag fick höra detta igår! Hemskt att en så ung människa dör av HJÄRTSTILLESTÅND! Har inte sett "Dont say a word" men är inte den lite läskig? Vågar du se den då? GOD JUL I FÖRSKOTT! Puss

2009-12-21 @ 16:19:01
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Josefine

hej! visst är det hemskt. läste idag att de sa att det var sviter av svininfluensan!

kram

2009-12-22 @ 18:14:46
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0