BUTTERFLY


Villket bra väder det är i dag! Kanske det blir lite lugnt på jobbet. Jag lovade i går att jag skulle ta hand om disken i dag, så det ska jag ta tag i nu och göra matlåda. Sedan blir det en promenad ner till jobbet.

Här är Jimpa och jag vid en sjö som vi brukar åka till när man vill ha lugn och ro och vara ifred.
Där är vi alltid ensama och man kan rensa tankarna! 
Dom här bilderna är tagna förra året och den här fjärilen ville vara med oss hela tiden.
Från vi kom tills vi åkte fladdrade den runt oss eller satt på handen såhär lr på axeln.. Mysigt!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Hellu favvo =) ! Jag sitter och har lunch på jobbet ... koooom nu jag har trist love you ps häftiga bilder

2009-08-11 @ 11:34:04
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0