Phuu..


Phuu.. Nu har jag damsugit, dammat, moppat plockat i ordning och duschat hunden! 
Hon blir så ledsen när hon måste duschas så jag känner mig så elak.
Men när vi är färdiga blir vi alltid sams och hon blir hon jätteglad och busig.
Haha hon är så söt!

Nyduschad


Vi blir sams igen under bordet..






När jag städar hittar jag alltid något jag kan småäta, den här gången
var det sånna taco chips..
Så när jag var klar med allt bestyr och tog ut Tin på en promenad
kännde jag hur himla hungrig jag var. Tiden springer iväg när man fixar och donar..
Så jag gjorde en stor god sallad, bäst att passa på när  jag är ensam
för annars blir det ingen sallad, och speciellt inte BARA sallad.
Ni som känner Jimpa vet :)







Kommentarer
Postat av: Matilda

Tråkigt att du inte kommer men jag vet ju hur det är för jag var precis helt slut efter jobbet igår ! Men jag slår en pling sen när jag räknat kassan. Puss

2009-08-12 @ 17:28:49
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0