090813


I dag var jag uppe 05:30! Och gick ut med Tintin, iof ville hon bara gå över vägen
och kissa sen ställde hon sig bara och tittade på mig som att jag var knäpp när
jag försökte locka henne att gå en promenad..
Så jag kan ju inte skryta med att jag gått någon morgonpromenad.

Nu ska jag bläddra igenom NT, det är så lugnt på jobbet såhär tidigt så man
hinner skumma igenom tidningen. Jag kollar ju endå bara på bilderna och
läser oftast bara bildtexterna.Men jag har bestämt mig för att börja läsa
nyheterna så jag hänger med lite.
Jimpa berättade (för några dagar sedan när vi var på promenad i skogen) 
om en konsitg fästing som har kommit hit från Ryssland,
jag trodde han skojade med mig. Det brukar han göra, lura i mig saker.. 
Men han propsade på att det var sant.
Jag måste nog hålla mig lite uppdaterad.

I dag slutar jag vid två sen är jag ledig fredag,lördag och söndag!
Jag har massa roligt att se fram emot i helgen.
Vi ska på bio och på kräftskiva.
Jag får träffa min morbror som kommer på besök från Uppsala plus 
att  min moster och hennes man kommer hit från
Italien
och har med sig mitt kusinbarn Anita.


Förra året när dom var här var mina skor väldigt populära
och ALLA par skulle provas...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0