090810


Det skulle kunna vara nionde augusti 2010 men ni har ju huvet på skaft lr hur!?
Det har blivit mycket bilder dom senaste dagarna.. Får bli bättre på att skriva lite mer än en rad :)
Sitter på lunch i kassan nu och äter en smörgås. Igentligen skulle jag ha haft grillat kött
och sallad med mig. Men när jag letade i kylen innan jag skulle åka till jobbet fanns det inget kött!
Då erkände J att han ätit upp köttet som snacks! VAA!!?
Så nu sitter jag här med min  lilla macka..
I dag ska J hämta en kyl o frys som vi fått av min farbror för att J hjälpt dom med lite eljobb.
Tjänster och gentjänster :) Det kommer verkligen lägligt för vår kyl med lilla frysen under funkar ju inte
antingen fryser maten lr så är det för varmt.. Så nu får vi en stooor frys oxå! Kanon bra!
Nu är min rast slut, dags att dra sig in i simhallen igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0