Onsdag




Det viktiga jag skulle göra i måndags var att skriva på anställningsavtal på mitt nya jobb.
Det blir mitt nya jobb fast endå mitt gamla, nu är jag lagernörd igen! Tillbaka på prismärkningen.
Känns skönt att få bättre arbetstider, bara vardagar 7-15.45!
INGA helger, om jag inte vill, bättre betalt och slippa kundkontakt.
Missförstå mig inte nu, det är trevligt att träffa kunder och ge service men det kan bli lite mycket
och väldigt påfrestande speciellt på badet..

Så i går var min första arbetsdag och jag började med att jobba över, bäst att lägga ribban högt :)
Vi har ju igentligen semester men jag ville hoppa in en dag för jag var lite ivrig att börja plus att det behövdes.

Några bilder från vårat besök på badhuset...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0