1:a maj


I dag är en underbar dag! Jag bryr mig inte ett dugg om värdet, njuter bara av att få vara ledig
tillsammans med min älskade pojkvänn utan några måsten. Eller jo vi ska på 50års firande i
eftermiddag. Men den här dagen känns endå kravlös på något sätt, underbart.
Just nu knäpper J på guitarren för mig , hur mysigt är inte det då!



Valborg firades i Åselstad med grillning, spel mycket skratt och majbrasa såklart.


Vi tog sista bussen hem, och man kan säga att jag kännde mig lite gamal. Eller vuxen kanske
är rätta ordet.. Bussen fylldes ganska snabbt med sjungande ungdomar, några mer fulla än andra.




Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar vara en alldeles utmarkt 1:a maj :) Har i USA delar man ut maybaskets med godis till grannarna, man ringer pa och hanger korgen pa handtaget och sedan sticker man. Det har vi gjort idag. Kramar

2010-05-01 @ 23:18:55
Postat av: Emma

Hah nä det känns som ett tag sen man hängde där =) Jag pratade med Sebbe igår, hörde att ni hade en trevlig Valborg, SKÖNT!

2010-05-02 @ 19:58:51
URL: http://emmaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0