Tisdag

Ligger helt utslagen på sängen, är så trött delvis för jag har tränat två gånger i dag!
På min lediga dag gick jag alltså upp halv sju gjorde mig i ordning och åkte ner till
badet och simmade. Sen har jag och mamma bakat hela dagen och efter det
har jag vart i vrinnevi och sprungit. Nu kan jag inte sluta, inte sega eller ha undanflykter.
Det bästa av allt är att det är roligt!
Ringde nyss Jimpa som sitter i vardagsrummet och bad honom logga in på fb
så vi kan prata på chatten. Så slut och trött är jag.


Pigg och frisk efter springturen, lite övningar på matta och stretch. Sen övergick det
ganska snabbt till det läge jag befinner mig i nu. Kanske borde sova.  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka GODA bakverk :) vi fick till det i dag, trevligt med sällskap och hjälp. Önskar att jag vore lika duktig med att sporta :(

Kramar från mor

2010-06-08 @ 22:46:28
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack mamma, vi var jätteduktiga i dag! Vilken produktion! PUSS

2010-06-08 @ 22:54:48
Postat av: Bettina

Va duktig du e Clara som tränar!

2010-06-09 @ 11:09:54
Postat av: Clara

tack tina :)

2010-06-09 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0