Tidiga Långpromenader, en ny vana?



Tråkig uppdatering jag vet... Men i dag har jag varit ute på långpromenad, jag och Alexandra startade kl 8
och var ute i ca 2tim och det blev 1,1 mil. Det var verkligen powerwalk, benen hängde inte riktigt med när
jag kom in på Lidel för att handla lite i slutet av promenaden.
Känns ganska bra nu kan jag säga, känner mig redo för dagen.
Snart ska jag börja förbereda lunch till mig och min kära som kommer hem på lunchen.
Längtar tills det blir varmt ute så man kan inte behöver klä på sig så mycket när man sk gå ut för att sedan
bli varm och sen bli kall igen , tänk när det har hunnit bli såhär varmt så man kan ge sig ut i shorts!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0