Racketstadion




Vi har spelat Badmington!!
Det var kul bara att jag tappa koncentratoinen efter 15 min.
Vi körde några sett men jag förlorade helatiden,
J stod i princip på samma ställe och sköt över bollarna åt olika håll så
jag fick springa som en galning. Jag kunde bara inte förstå varför han inte
behövde springa alls.. Han förklarade att han placerar sina bollar bra, men
jag fattar endå inte.. Det borde vara jag då som placerar bollen bra eftersom jag 
kutar åt sidorna lyckas träffa bollen OCH skjuter tillbaka den dit han står!
Eller hur!?
 
Sen körde vi till hundra slag, det är mer min grej! Vi kom till 131!
Det jobbiga är att jag får en tvångstanke att vi måste slå det nästa gång.
Nu en erferlängtad dusch sen hopp i sängen och se på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0