på min balkong

Blommlådan har jag fyllt med små blå lila Penséer. Förra året hade jag ogräs som växte
där i som jag spännt väntade på att det skulle blomma ut till någonting, såhär såg det ut
men det hände aldrig något så i år tänkte jag ha lite färg i lådan.
Måste nog plantera om vartefter för jag glömde blanda i lekakulor i jorden. Typiskt mig!

Det är antagligen duvor som ligger och vilar PÅ mina blommor så dom blir helt platta.
Men jag har kommit på en lösning, en tillfällig lösning =)
Ser ni plastgafflarna på understa bilden? Mohahahhaha!




JAAAA, HALVARS heter det ju..! Tack!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hej!!

ja det var en matnyttig bok om man är gravid;)

haha ja solsidan är klockren och jag skrattade hjärtligt åt scenen när hon snackade om att ta du på moderkakan! jag mår helt okej. lite trött på själva graviditeten men ej på att vara gravid om du förstår vad jag menar!!

hoppas allt är bra med er med!

kramar

2010-04-28 @ 21:12:10
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Josefine

14 juni är det dags! jobbar till 4 juni om allt går som det är tänkt. kaggen börjar dock växa till sig nu så det börjar bli svårt att hjälpa barnen på låg nivå! kramar

2010-04-29 @ 17:46:23
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin ballen är!



Ja du, tvätt finns det gott om! Har tvättat allt idag så typ på.. söndag är det väl lika mycket igen =S

2010-04-29 @ 19:33:13
URL: http://emmaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0