Några bilder från helgen


En rolig fest hos Sara i lördags, bilderna är kopierade från henne oxå.


Sång?

Jimpa och Alex sjunger!?

Sen måste vi självklart spexa lite.. Jimpa ser ut att ha tappat fokus litegrann.

Slutar med att vi ramlar, som det brukar göra.

Ja dom seriösa bilderna togs i början av kvällen.

Jag har inte så mycket att tillägga.. Jag jobbar på. Skolan blir lidande och jag ligger efter
men vad gör man inte för penngar? I morgon ska jag åka till Finspång och jobba. Bokhandeln
som jag jobbar extra i finns där oxå.
Är det någon från Finspång som läser min blogg? Klicka på den här länken dä ingen som skiter i det

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAAA!! Nu fattar jag! Fan alltså! Jag satt och kollade på bartendern heela kvällen för jag kände igen honom så mycket. Det är för att jag sett kort på honom! Trodde han var kändis eller nåt, att det var därför jag kände igen honom! Då var det han som serverade våra drinkar! Kul =) Och ja, jag är från Finspång döh =)

2010-04-26 @ 22:56:55
URL: http://emmaskaos.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä du det är lite skillnad! Synd bara att min drink var så äcklig (inte brors fel, dåligt val av mej). Men det var lite roligt, världen är såå liten! Ses sen!!

2010-04-27 @ 08:30:18
URL: http://emmaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0