funderingar om mitt hår


Jag är sugen på att klippa lugg igen.. Det allra jobbigaste är när
den ska växa ut. Får se om det blir något klipp, har lovat pojkvännen
att inte klippa lugg, typiskt killar att säga att det är bra som det är.
Hur roligt är det att alltid se likadan ut? 
Det tycker inte jag iaf, skulle vara kul att permanenta håret oxå..
Hmm..




Jag hittade ju självklart inte vägen i går när jag var ute o sprang,
hitta rätt gjorde jag fast en annan väg än den jag nätt ut på kartan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska klippa lugg efter bröllopet, har ju velat fram o tillbaka i snart 2 år :) Men jag tycker inte att du ska klippa lugg om du ska permanenta dig, det är inte snyggt.. Kram

2010-04-08 @ 14:25:12
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: sarase

klipp inte lugg snygging! speciellt inte om du ska permaneta dig.. :=)



o du, jag vill också spela badmington. Ante brukar spela. Vad sägs om en match alla fyra? :)

2010-04-09 @ 00:49:20
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0