löne-fredag hemma i soffan - fönstershopping


Om ca 2 månader är det min födelsedag, så detta är lite tips till min kära :)
Men Jimpa om du inte har råd med allt så är det ju julafton ungefär en månad senare..

Favoriterna är googelsmössan och självklart en overall som jag så gärna ville ha förra året
men det är ju så dyrt! Finns inte så mycket av dom heller, varför? Ska bara barn ha overall lr??
Jag vill ha! 

Leggings går oxå alltid hem, av alla slag!

Och Greys Anatomy box.

Lycka till älskling..

 

Klänning HM.com 199:-


Jacka HM.com 399:- 



Topp ellos.se 199:-


Paljett leggings

Sequins Ex Leggings SEK 399, Only - NELLY.COM Sequins Stripe Leggings SEK 279, Only - NELLY.COM


Mössa Nelly.com 299:-

Alex Goggles SEK 299, The Stray Boys - NELLY.COM 


Mössa Nelly.com 299:- "What goes around..... Comes around"

Alex What Goes Around SEK 299, The Stray Boys - NELLY.COMAlex What Goes Around SEK 299, The Stray Boys - NELLY.COM




Overall dogfunk.com ca 3500:-
Burton Veil One-Piece Snow Suit - Women's






Burton Rocker One-Piece Snowboard Suit






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0