min sista dag


I dag jobbar jag mitt sista pass på badet. Det är jätte lugnt och jag har en ny tjej som går bredvid mig
och hon är duktig och sköter sig själv i kassan, så det är ett ganska slapp sista dag.
Jag svara bara på lite frågor om det är något krångligt.
Jag vet bara inte hur vi ska få tiden att gå för det kommer typ en kund i halvtimman..
Alla verkar vara bakis i dag, Britta som jobbade morgon gick hem tidigare. Jag är seg,
den nya tjejen var oxå på party i går.

Alltså gårdagen är ju ett kapitel för sig, herregud vad det spårade ur!
Jag fick kolla på bilderna i kameran för att få ihop och förstå allt som hände, vadå Baksmällan?
NEJ nu får det vara lugnt på den fronten för mig ett tag framöver!
Efter kräftskivan förra lördagen sa jag till min pappa när han kom och
hämtade mig -"Pappa, jag ska aldrig mer dricka!" för jag mådde bara så dåligt!
Hur länge håller man sånt? Uh nä nu ska jag verkligen ta det lungt!

Nu ska jag njuta av mina sista timmar :)
 

Kommentarer
Postat av: sarase

Hej Claris. Gick du ut igår sen? Jag fick stanna hemma och snora. Har blivit genomförkyld. har missat hela augustifestivalen :S Kram

2009-08-23 @ 17:05:38
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Josefine

oh den är fin. när man får titta i kameran för att minnas. har gjort den själv ett par gånger;)

2009-08-24 @ 13:51:16
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0