Mi...mi..mi.. minusgrader!!




Burr vad kallt! Halsduken jag hade i handväskan åkte på direkt. Det är nästan som att gå in i en vägg av kyla när man går ut nu. Men det är väldigt skönt att andas in den kalla och rena (känns det som) luften.
Här är jag på väg att mötta upp Johanna för att följa med henne och Tina till Komvux för inskrivning.
Efter det promenerade vi hem till Tina och fikade, det var kul och se hur hon bor.

Idag har jag skrivit under och skickat in STUDIEFÖRSÄKRAN till CSN! Hade ingen aning om det, tydligen ett papper som låg med i kuvertet med beslutet jag fick hemskickat som jag inte sett.
Det var Johanna som påminnde mig. Viktiga grejer det där! Jag ringde nyss Matilda och upplyste henne om
detta, hon hade inte heller uppmärksammat det lilla viktiga pappret.... Tur att vi har varandra tjejer :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

A det var verkligen bra att du sa det! Jag hade missat det annars :)

2010-01-08 @ 12:18:34
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0