infoteket (igen)


Den här gången hade jag bokat en tid. När jag ringde för att boka tiden uppfattade jag inte riktigt vad han hette som dom bokade in mig till.. -"Ja då är du välkommen till begöran.."
Jag - "Jaha, Göran!?"
Infoteket (lite besvärat) - "Nej. Bergöran!"

Då vågade jag inte fråga en gång till om hon verkligen inte hade sagt GÖRAN.? Så jag la undrande på luren och tänkte, kan man heta Begöran?? Eller heter han Berg-Göran? Eller Be-Göran?

I dag såg jag på hans dörr att han heter Per-Göran. När vi tog i hand och han presenterade sig hörde jag oxå Bergöran.. Haha, Säg det en gång högt så får ni se :)

Iallafall Per-Göran och en kvinna som utbildar sig till yrkesvägledare hjälpte mig att reda ut alla funderingar jag hade och att fylla alla blanketter. Nu behöver jag bara fixa ett personbevis på skatteverket och posta alla papper. Sen är det bara att invänta svar!

Var inne på Monki och hittade den här ursöta tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0