Hoppas sverige vinner, bla bla bla...


Nae, jag skiter faktiskt i fotbollen! Alla som känner mig vet att jag inte är ett dugg intresserad.
Tråkmåns kanske många tycker om mig då eller tycker att jag är konstig för att jag inte bryr mig om vi kommer i final, EM eller VM vet inte ens vilket avet vad det är.!? Men Måste alla gilla fotboll? Det känns som det..

Förstår inte grejen heller med att sitta och kolla i 90 minuter på två lag som springer runt med en boll.. I värsta fall blir det inte ens några mål.. Och hur många brukar det bli då på 90min, 4 lr 5st om man har tur..

Nu blir jag förbannad. Vilken jävla konstig sport igentligen! Finns fler konstiga sporter så som frisbiegolf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte heller någon fotbolls-fantast, men däremot gillar jag stämningen. Alla hurrar, hejar och är glada. Men när det blir förlust vill jag springa iväg och gömma mig nånstans så jag slipper se alla sura miner..

2009-10-15 @ 00:18:50
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0