Efter snack med IDOL Erik!


Vi har haft en rolig kväll jag Matilda och Jenny, kollade på idol och efter det
satte vi på tv400  där kunde man ringa in och prata med idolerna. 
Vi trodde aldrig att vi skulle komma fram utan gjorde det som en rolig grej.. När TV4:a svararen säger;
- "vem vill ni parata med?"
Fick vi lite panik och undrade vad ska vi säga??

Efter ett tag kom vi fram till Erik..! 

Vi berömde han för hans uppträdande och sa att vi tänker rösta på honom! För han är ju helt enkelt bäst!
Eller hur!? Han och Tove till final :) 
 
Sedan sa vi åt honom att vinka till oss för vi såg han i Tv.. nästa stop Norrköping eller hur Erik ??? 

Vi fick även prata med Niklas..
Matilda förstod inte vem det var så Jenny ropade - "Det är SNYGG Niklas!!"


Sen ringde vi in igen för vi var helt i extas över att ha kommit fram första gången... men när vi kom fram så fågade personen på Tv4  -"Vem vill du prata med?"
Matilda - "Elin!!"
Jenny och jag - "Vadå Elin..... ERIK!!!!"
Matilda - "Neje... va, Elin?"
Jenny och jag - "Neeeje, Eeeerik!!!"
Matilda - "Elin Kling!"
Hon i telefon -"Va är du seriös??"
Matilda - "Ja jag vill fråga vartifrån Toves outfitt kommer ifrån.."
Hon i telefon - "Neee, tror inte vi har tid för er fråga den här gången, bättre lycka nästa gång.."

Haha, VI RÖSTAR PÅ ERIK!  / Norrköpingsbrudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0