november


Och så var det November, min favoritmånad. Nu är det dags att börja köpa julklappar, längtan efter dom första snöflingorna..  Julen är inte så långt borta, snart är det min fördelsedag och jag blir 24 år! Shit :)
Efter det kan man börja lite smått att plocka fram lite fina stjärnor. Jag och J har en mysig tradition nämligen advents-klappar. När jag var lite hade jag som en julkalender i tyg med små fickor från 1 till 24.
I varje liten ficka låg en present. Därifrån fick vi idén att ge varandra ett litet paket när vi tänder adventsljusen. Mysigt va!?Jag lider av söndagsångest men December får mig att längta till söndagarna..
Förhoppningsvis kan vi även i år åka till fjällen, antagligen till Åre.
Vintern är lixom inte riktigt fulländad förrens jag har varit i backen!

 

Här är Jimpa och jag på väg upp i en ankarlift, mitt i den brantaste delen brister hela
dragsnöret från vajern. Jag skrattade så jag tjöt. Snacka om panik!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja verkligen. Han var så gullig & snäll mot alla! Ha de så bra. Kram!

2009-11-02 @ 12:48:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0